About „Brothers beyond death”

Posted: 5 august 2010 in About Stories

Aceasta poveste a fost conceputa la intamplare.Astfel,din pasiunea mea de a scrie poezii,am trecut la a scrie povesti.Povesti fictive,exact ca in filmele horror pe care le vedeti la TV.Am dorit ca aceasta poveste  sa o scriu in engleza pentru a putea bifa mai usor sentimentele personajelor,pentru a le exprima altfel,a suna diferit.Si pentru a-mi perfectiona engleza,desigur.

In „Brothers beyond death” este vorba de 2 frati,Mat si Dave Blaim (personaje fictive) care dupa o viata frumoasa petrecuta in orasul lor (anonim,caci nu am vrut sa dau nume),se trezesc ca soarele a apus definitiv,iar creaturi mai mult sau mai putin monstroase ies la „lumina”,acum fara teama de lumina  zilei.

Cei doi se vor confrunta cu diferite specii de vampiri ce  stapanesc orasul si chiar cu oameni-lupi.De asemenea,isi vor face „cativa” prieteni,ca aventura sa devina mai interesanta.Si desigur vor avea loc frumoase povesti de dragoste intre personaje.

Pana in acest moment am intalnit deja alte personaje,precum: Amily Rose,care va deveni unul din personajele principale,punand baza a mai multor prietenii sub acelasi acoperis.Etan Brave si sora sa,Niky,2 frati (vampiri si ei) a caror puteri le veti descoperi intre timp.Laura Bell (nu am sa spun nimic despre ea,caci prefer sa descoperiti singuri pe  parcurs) si lupul Rocco,ce va avea si el un rol important la un moment dat.

Sper sa va placa povestea lor,chiar daca este in limba engleza.

Comentarii
  1. […] About “Brothers beyond death” Thu Aug 05, 2010 16:01 pm Aceasta poveste a fost conceputa la intamplare.Astfel,din pasiunea mea de a scrie poezii,am trecut la a scrie povesti.Povesti fictive,exact ca in filmele horror pe care le vedeti la TV.Am dorit ca aceasta poveste  sa o scriu in engleza pentru a putea bifa mai usor sentimentele personajelor,pentru a le exprima altfel,a suna diferit.Si pentru a-mi perfectiona […] […]

  2. Fany spune:

    Salut, mi se pare foarte interesant blogul tau, inscrie-l pe http://www.enterclick.ro pentru a primi vizitatori unici si trafic, tot ce trebuie sa faci e sa accesezi de 2 ori pe zi toate site-urile din sistem si vei primi pentru fiecare vizita facuta celorlalti una de la ceilalti catre tine.

Lasă un comentariu